Tuomiorovastin viran hakuaikaa jatketaan

Kuopion hiippakunnan tuomiokapituli on julistanut uudelleen haettavaksi Kuopion tuomiokirkkoseurakunnan kirkkoherran (tuomiorovastin) viran. Hakuaika päättyy 25.2.

kuvassa Tuomiokirkko

Kuopion hiippakunnan tuomiokapituli on julistanut uudelleen haettavaksi Kuopion tuomiokirkkoseurakunnan kirkkoherran (tuomiorovastin) viran. Virka tulee avoimeksi 1.10.2022.

Kirkkoherra valitaan välillisellä vaalilla, jonka toimittaa Kuopion tuomiokirkkoseurakunnan seurakuntaneuvosto.

Kirkkoherran virkaa hakevan tulee olla pastoraalitutkinnon ja seurakuntatyön johtamisen tutkinnon suorittanut Suomen ev.lut. kirkon pappi. Tuomiokirkkoseurakunnan kirkkoherranvirkaa hakevalta vaaditaan ylempi pastoraalitutkinto.

Hakuaika päättyy klo 25.2.2022 klo 15.00.

Lisätietoja Kuopion hiippakunnan tiedotteestaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-02-11 10:13:00.0