Puijon seurakunnan kirkkoherraehdokkaille vaalisijat

Kuopion hiippakunnan tuomiokapituli on tehnyt Puijon seurakunnan kirkkoherran virkaa koskevan vaaliehdotuksen ja asettanut vaalisijat. Vaalipäivä on 22.5.

Puijon kirkko talvimaisemassa.

Puijon kirkko

Kuopion hiippakunnan tuomiokapituli on tehnyt Puijon seurakunnan kirkkoherran virkaa koskevan vaaliehdotuksen ja asettanut vaalisijat seuraavasti:

1. vaalisija Teemu Voutilainen, Siilinjärven seurakunnan I kappalainen
2. vaalisija Satu Ruhanen, Outokummun ja Polvijärven seurakuntien kirkkoherra
3. vaalisija Kati Jansa, Diakonia-ammattikorkeakoulun lehtori ma., Kuopion hiippakunnan tuomiokapitulin hiippakuntasihteeri

Puijon seurakunnan kirkkoherran vaali alkaa Puijon kirkossa sunnuntaina 22.5.2022 klo 11 pidettävän päiväjumalanpalveluksen jälkeen. Ennakkoäänestys toimitetaan 16.–20.5. klo 9–18 Puijon kirkolla ja samaan aikaan on mahdollisuus kotiäänestykseen. Vaalissa äänioikeutettuja ovat Puijon seurakunnan täysi-ikäiset jäsenet.

Ehdokkaisiin voi tutustua vaalipaneelissa Puijon kirkossa 3.4. klo 15. Tämän jälkeen kukin ehdokas antaa vaalinäytteensä eli toimittaa seurakunnan pääjumalanpalveluksen Puijon kirkossa seuraavasti:

su 24.4. klo 11 Teemu Voutilainen
su 1.5. klo 11 Satu Ruhanen
su 8.5. klo 11 Kati Jansa.

Lisätietoja Puijon kirkkoherran vaalin verkkosivulta

Fri Mar 04 10:50:55 EET 2022