Vanhan pappilan kuisti sireenien katveessa.

Opiskelijoille

Opiskeluaika jää nuoren ihmisen elämään etapiksi, joka johdattaa maailman tuulisille teille. Se tuo elämään uudet haasteet ja mahdollisuudet. Oman elämän tutkiskelu voi aiheuttaa sekä iloa että ahdistusta. Oppilaitostyössä rinnalla kulkijoina ovat nuorten maailmaa tuntevat oppilaitospapit. Palvelemme erityisesti opiskelijoita, opettajia ja oppilaitosten henkilökuntaa.

Toimimme yhteistyössä oppilaitosten terveys-, hyvinvointi- ja kriisiryhmien, tuutoriryhmien, oppilaskuntien sekä eri ohjaus- ja auttamistahojen kanssa. Olemme läsnä oppilaitoksilla, pidämme vastaanottoja, järjestämme oppitunteja, illanviettoja ja monenlaisia tapahtumia.

Meidät tavoitat toimitiloistamme Vanhasta Pappilasta ja kouluilta sekä päivystysaikoina että sopimuksen mukaan.

Instagramissa: @yhteishenkiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Pappilaklubi

Pappilaklubi-illoissa tarjolla elävää musiikkia ja jäljittelemätöntä livetunnelmaa Kuopion vanhimmassa olohuoneessa. Ja tietenkin jotain herkkumässyä. Ovet auki klo 18 - 22 ja showtime klo 19. Iltoihin on vapaa pääsy.

Messun jälkeen Olohuoneelle

Olohuoneillat Pappilalla joka toinen keskiviikko tuomiokirkon iltamessun jälkeen. Oleilua, pelailua ja sopivasti mässyä. Tervetuloa ihan vapaasti!

17.1. Viikkomessu

Messu tuomiokirkossa klo 18 ja Olohuoneilta messun jälkeen klo 21 saakka.

Tervetuloa Vanhalle Pappilalle!

Kuopion vanhinpaan rakennukseen Vanhalle Pappilalle toimintaan ovat tervetulleita mukaan kaikki nuoret ja opiskelijat. Tarjolla on rentoa yhdessäoloa, biljardia, konsertteja, lautapelejä ja tietenkin kahvittelua.

Studentian kappeli

Savilahden kampuksella sijaitsee Studentian kappeliLinkki avautuu uudessa välilehdessä, jossa säännöllistä toimintaa ovat mm. Hetki ja Kaverikahvila. Muuhun toimintaan voi tutustua ja kappelia varata kappelin omilta sivuilta www.studentiankappeli.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Evening Prayer in English at University Studentia Chapel on Thursday 25th January at 6 pm

Piirroskuva Vanhasta Pappilasta

johtava oppilaitospastori, yhteisen seurakuntatyön johtaja
PL1064