Alavan talvirippikoulun isos- ja isoisoshaku

la 3.3. klo 10.00 – la 10.3. klo 11.00

Hirvijärven leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Tervetuloa hakemaan kaikki jo isosena riparilla olleet talviloman leirille! ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYY 28.1.

Alavalla haetaan jälleen isosia talviloman leirille. Kaikki jo riparilla isosena olleet nuoret ovat tervetulleita hakemaan. Tarvitsemme vähintään 5 isosta ja 1 isoisonen. Haku päättyy 28.1. ja paikasta tiedotetaan viimeistään 2.2. puhelimitse tai kasvotusten.

Talvirippikoulu on hieman poikkeuksellinen kesärippileirihin nähden, koska leirijakso on talvella ja konfirmaatio on vasta kesällä. Isosilta ja isoisoselta toivotaan osallistumista leiriä edeltävään kaupunkipäivään, myöhemmin keväällä järjestettyyn talviriparin spesiaalinuorteniltaan, kesällä konfirmaatioharjoituksiin ja itse konfirmaatioon. Alla on tarkat päivät ja ajat.

TALVIRIPPIKOULU 2018

• (pe) 2.3. klo 16.30 – 17.30 Kaupunkipäivä Alavan kirkolla. Lopputarkistus ennen leiriä ja tutustumista.
  • (la) 3. – (la) 10.3. Talvilomaleiri Hirvijärven leirikeskuksessa
  • (pe) 13.4. klo 17.30 – 20 Nuorten toiminnan esittelyä ja nuortenilta Alavan kirkolla.
  • (la) 19.5. klo 13 – 15.30 Urkutunti ja konfirmaatioharjoitus Alavan kirkolla.
  • (su) 20.5. klo 9.45 – 12.30 Valokuvaus ja konfirmaatiomessu Alavan kirkolla.

Hakemisessa katsotaan eduksi motivaatio isosuuteen, edelliseen koulutukseen osallistuminen, kyky osallistua kaikkiin vaadittuihin riparin tapaamisiin ja olla oma itsensä. Isosjoukko yritetään muodostaa mahdollisimman monipuoliseksi, jotta he palvelisivat parhaiten rippikoululaisten erilaisia tarpeita. Eli olitko sitten urheiluintoilia, rauhaise keskustelujia, peliguru tai kaikkea siltä väliltä niin sinua tarvitaan!

Mielellään otettaisiin kaikki halukkaat mukaan ja mielellään ei karsintoja tehtäisiin. Kuitenkin puitteet on mitä on. Alavan nuorisotiimi on vastuussa valinnoista. Eli jos et tule valituksi, niin tiedä, että oot silti älyttömän tärkeä meille!

• Nuorille Nuorille

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.