Nuoret aikuiset Pölhönsaaressa

su 15.7. klo 15.00 – su 15.7. klo 17.00

Pölhön grillikota

Grillausnyyttärit luonnon maisemissa. Saa sitä uidakin, jos uskaltaa!

Nuorten aikuisten ideoima reissu Pölhönsaaren grillikodalle toteutuu sunnuntaina 15.7. n. klo 15-17. Eli ajatuksena on lähteä nyyttärityylisesti grillailemaan ja nauttimaan toistemme seurasta ja Suomen luonnosta. Kelinkin pitäisi olla mitä mainioin (kop kop)!

TARKEMMAT OHJEET: Jokainen tulee paikalle omaan tahtiin ja saa lähteä kun itse kokee parhaaksi (tai jos joku potkupallo-ottelu kutsuu muualle). Evästä tuodaan sen verran kuin jokainen pystyy, eli ei paineita! Pölhönsaaressa ei ole hiekkarantoja, mutta uintimahdollisuus kuitenkin löytyy, eli siihenkin voi varautua! Joitain ulkopelejäkin lähtee varmasti mukaan ja saa tuoda omiakin.

Tervetuloa kaikki kohderyhmään itsensä kokevat jälkikasvuineen. Mahtavaa jos pääset paikalle! Lisätietoa voi udella nuorten aikuisten työstä vastaavalta Anton Bergiltä (tiedot alla) tai Nähdään messussa ryhmän somesta (ks. alta).

***

NÄHDÄÄN MESSUSSA on nimi Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnalle, eli niin kuin tämä grillausreissu kuulu siihen. Lisäksi toiminnassa on syksyisin ja keväisin kuoroa, ilmaisutaitoa, peli-iltoja, leirejä ym. Kaikki infoaminen on keskitetysti somessa, eli liity Nähdään messussa -WhatsAppryhmään tai -Facebookryhmään, jos haluat pysyä ajantasalla ja vaikuttaa.

#alavannähdäänmessussa

• Aikuisille Aikuisille
  • Nuorille Nuorille

Lisätietoa Nähdään messussa toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.