Nuorten aikuisten syysleiri

la 24.11. klo 10.00 – su 25.11. klo 12.00

Poukaman leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Ensimmäinen Alavan nuorten aikuisten syysleiri! Eli tätä ei kannata missata!

ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYY LOKAKUUN LOPPUUN MENNESSÄ!

OHJELMA: Ohjelmassa yhdessä oloa, ruokailua, ulkoilua, ohjelmaa, saunamista/uintia ja hartautta. Mukaan voi tulla lastenkin kanssa, mutta lastenhoitoa ei voida taata. Toteuttajana on Alavan nuorten aikuisten Nähdään messussa -porukka. Olet lämpimästi tervetullut!

HINTA: Hinta on 20€ per aikuinen ja 8€ per lapset (yli 14-vuotiailta 11€ ja alle 3-vuotiailta ei peritä maksua). Hintaan sisältyy majoitus, ruokailut ja ohjelma. Evankelisluterilaiseen kirkkoon kuulumattomilta kerätään kaksinkertainen hinta. Lasku leiristä tulee postitse leirin jälkeen. Tarvittaessa voi hakea maksuvapautusta seurakunnan diakoneilta.

AIKATAULU JA KULJETUS: Leirille siirrytään omilla kyydeillä lauantai aamupäivänä ja päätetään sunnuntaina yhdessä toteutettuun jumalanpalvelukseen ja lounaaseen. Tarkempi ohjelma lähetetään ilmoittautuneille lähempänä leirin ajankohtaa sähköpostitse.

POIKKEUSOSALLISTUMINEN JA MUUTA: Leirille voit osallistua myös osa-aikaisesti, mutta joudumme laskuttamaan kuitenkin täyden hinnan. Jos tulee jotain muuta kysyttävää niin kysy turvallisuusvastaavalta Anton Bergiltä (tiedot alla).

Leiritiimin puolesta toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi!
Turvallisuusvastaava Anton Berg

LISÄTIETOA LEIRIPAIKASTA

MITEN PYSYÄ AJANTASALLA MUUTOKSISTA?
NÄHDÄÄN MESSUSSA on nimi Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnalle, eli löydät myös tämän leirin sieltä. Lisäksi on toiminnassa peli-iltoja, ilmaisutaitoa, kuoroa ym. Kaikki infoaminen on keskitetysti somessa, eli liity WhatsAppryhmään tai Facebookryhmään, jos haluat pysyä ajantasalla ja vaikuttaa.

Kuva osoitteesta game-icons.net.

#nähdäänmessussatoiminta

#alavannuortenleiritjaretket

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Nähdään messussa toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.