PELASTUS - nuorten aikuisten lautapeli-ilta

to 21.2. klo 18.00 – to 21.2. klo 21.00

Lautapelaamisesta, pienestä purtuvasta, muitten seurasta ja loppuhartaudesta on hyvä ilta tehty! Eli kannattaa tulla paikalle!

PELASTUS on joka toinen viikko järjestetty nuorten aikuisten peli-ilta Alavan kirkolla klo 18-21. Rentoa meininkiä Jeesusta unohtamatta! Jos lautapelit on intohimoinen harrastuksesi tai et ole vuosiin niihin koskenut, niin illassa pääset varmasti pelaamaan jotain mielekästä. Tarjolla on klassisia Unoja ym, mutta löytyy myös modernimpaa Splendorin kaltaisia mestariteoksia. Omiakin pelejä saa tuoda pelattavaksi! Tarjolla on kahvitarjoilu ja päätetään ilta hartauteen! Järjestäjinä lautapeli-intoilijat Anton ja Henrik!

Suurinpiirteinen illan kulku:

• Klo 18:00 ALOITUS. Ovet avautuvat ja kokoonnutaan sohville keskustelemaan alkukuulumiset ja illan toivomukset. Peliporukoihin jakaantuminen ja pelit alkakoon. Huom! Myöhemminkin illalla saa tulla paikalle ja liittyä seuraan!
  • Klo n. 18:15 - 20:45 VAPAATA PELAILUA. Samalla voi hakea antimia kahvipöydästä!
  • 20:45 - 21:00 LOPETUS. Loppuhartaus ja kotia lähtö. Jos ei ole kiire kotia, saa jäädä auttamaan paikan siivoamisessa ja pelien pakkaamisessa.

HALUATKO TULLA PELASTUS-ILTOJEN YHDEKSI VASTUUHENKILÖKSI?
Vapaaehtoiset nuoret aikuiset järjestävät näitä iltoja, eli huolehtivat tilan kuntoon ennen iltaa, huolehtivat illan aikana yleisestä järjestyksestä, pitävät loppuhartauden ja huolehtivat tilan takaisin alkuperäiseen kuntoon. Vapaaehtoisten järjestäjien joukkoon mahtuu aina lisää! Eli jos sinä koet, että olisit PELASTUS-iltojen järjestämisestä kiinnostunut niin ota yhteyttä alla olevaan henkilöön eli Antoniin!

MITEN PYSYÄ AJANTASALLA MUUTOKSISTA?
NÄHDÄÄN MESSUSSA on nimi Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnalle, eli löydät myös lautapeli-illat sieltä. Lisäksi on toiminnassa ilmaisutaitoa, kuoroa, leirejä ym. Kaikki infoaminen on keskitetysti somessa, eli liity WhatsAppryhmään (viesti Antonille niin hän liittää) tai Facebookryhmään. Näin pysyt ajantasalla ja voit vaikuttaa.

Kuva osoitteesta game-icons.net.

#pelastuspeliilta
#nähdäänmessussatoiminta

• Aikuisille Aikuisille
  • Nuorille Nuorille

Lisätietoa Nähdään messussa -toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.