Kummin kaa -messu ja kaikenikäisten kekkerit Puijonlaakson toimintakeskuksessa

SAMMAKKOLAMMENTIE 12

Oletko tuore kummi tai onko sinulla kummikokemusta jo vuosikymmenien ajalta? Milloin olet viimeksi tavannut omaa kummiasi? Kutsu kummisi tai kummilapsesi kanssasi monen sukupolven messuun!

Messun jälkeen herkutellaan wrapeilla ja pienellä makealla, minkä jälkeen on tarjolla yhteistä tekemistä kaikenikäisille kummeille ja kummilapsille. Tulkaa vaikka ottamaan pöytälätkämatsi tai tekemään kortti sille kummille, joka ei tällä kertaa päässyt mukaan! Kummipostilaatikosta kortit postitetaan vastaanottajille.

Messussa saarnaa Elina Knuuttila, mukana ovat Mari Voutilainen, Markku Puhakka, Niklas Grönholm sekä seurakunnan nuoret. Puijon kamarikuoron kvartetti laulaa kanttori Outi Keskisipilän johdolla.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Puijon seurakunta

Kappalainen
Puijon seurakunta
Taivaanpankontie 3
70200 Kuopio

Virkavapaalla 1.2.-30.6.2024. Sijaisena Malla Lepistö.