Kesänuortenilta

pe 19.7. klo 18.00 – pe 19.7. klo 21.00

Alavan tilat täyttyvät myös kesäisin nuorista!

Kesänuortenilloissa on vapaata pelailua, jutustelua ja loppuun hartautta. Tarjolla on myös hyvää purtavaa! Iltoihin ovat kaikki nuoret tervetulleita oman aikataulun mukaisesti. Paikalla on aina joki seurakunnan työntekijöistä.

Rippikoulukerroilla on isosten ja ohjaajien vetämä alkuohjelma (28.6., 5.7., 19.7., 2.8.).

Alla on tyypillinen illan ohjelma:

• 18.00 : ovet avautuvat
  • 18.00 - 20:45: Vapaata olemista. Bilistä, korista, lautapelejä, Wiitä, jutustelua ym.
  • 18.00 - 20.00 : Syömistä tarjolla. Kahvia, teetä, mehua ja jotain suolaista sekä makeaa.
  • n. 20:45 ~ 21:00: Loppuhartaus ja kotia lähtö. Loppuhartaus on useasti pidetty kirkkosalissa.

Seuraavat nuortenillat tästä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä Parhaiten opit toiminnasta tulemalla itse paikalle!

#alavannuortenilta
#alavannuortentoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Alavan nuorisotyöstä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.