Järvi-Kuopion seurakunnan 2. vuoden isoskoulutusleiri

pe 30.8. klo 16.00

Rytkyn leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Järvi-Kuopion 2. vuoden isoskoulutuksen aloittava leiri. Samalla ilmoittaudut mukaan 2. vuoden toimintaan.

Kokoonnumme leirille kaikkien Järvi-Kuopion seurakunnan alueiden isosten kanssa. Leirillä tutustumme lisää toisiimme ja syvennymme isosen tehtäviin. Viikonlopun aikana valmistelemme nuorten Jouluyö-tapahtumaa (14.-15.12.), jonka 2. vuoden isoset järjestävät. Lisäksi vietämme mukavaa leirielämää hienossa seurassa. Leirikirjeet lähetetään ilmoittautuneille sähköpostilla viikolla 34. Lisätietoja saat Atte Kääriäiseltä.

• Nuorille Nuorille

Järjestäjä

Juankoski, Järvi-Kuopion seurakunta, Kaavi, Muuruvesi, Nilsiä, Riistavesi, Säyneinen, Tuusniemi, Vehmersalmi

Nuorisotyönohjaaja