Nuortenilta

pe 6.9. klo 18.00 – pe 6.9. klo 21.00

Alavan tilat täyttyvät perjantaisin nuorista, koska mitä todennäköisemmin on perjantai nuortenilta.

Illassa on yhteistä ohjattua alkuohjelmaa sekä vapaata pelailua, jutustelua ja hartautta. Tarjolla on myös hyvää purtavaa! Iltoihin ovat kaikki nuoret tervetulleita oman aikataulunmukaisesti. Yleensä nuorisotyönohjaaja Anton on paikalla ohjaamassa toimintaa, mutta kauden mittaan saattaa tulee paikalle vierailevia tähtiä ja muita seurakunnan työntekijöitä.

Alla on tyypillinen illan ohjelma:

• 18.00 : ovet avautuvat
  • n. 18.15 - 19.00 : yhteinen alkuohjelma. Yhdessä leikkimistä, pohtimista ja muuta tekemistä yleensä työntekijän johdolla. Inspiraationa on useasti tulevan sunnuntain jumalanpalvelusaihe.
  • 19.00 - 20.00 : Syömistä tarjolla. Kahvia, teetä, mehua ja jotain suolaista sekä makeaa.
  • 19.00 - 20:45: Vapaata olemista. Bilistä, korista, lautapelejä, Wiitä, jutustelua ym.
  • n. 20:45 ~ 21:00: Loppuhartaus ja kotia lähtö. Loppuhartaus on useasti pidetty kirkkosalissa.

Nuorteniltoja ei ole seurakunnan leiriviikoilla tai lomapäivinä! Seuraavat nuortenillat tästä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä Parhaiten opit toiminnasta tulemalla itse paikalle!

#alavannuortenilta
#alavannuortentoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Alavan nuorisotyöstä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.