NASA - Nuorten aikuisten syyskauden avajaiset

Nuorten aikuisten NÄHDÄÄN MESSUSSA -toiminta lähtee taas rytinällä käyntiin.

Syksy pitää ainakin sisällään laulamista, näyttelemistä ja pelailua - mutta voisiko siinä olla muutakin? Tule iltaan mukaan kuulemaan ja ideoimaan yhteisen ohjelman ja syömisen äärelle. Samalla pääset tutustumaan tyyppeihin. Kaikki n. 20-35-vuotiaat tai muuten toiminnasta kiinnostuneet ovat tervetulleita! Lapsetkin voi ottaa mukaan!

ALUSTAVA OHJELMA:

• klo 16:00 Yhteinen aloitus ja ruokailu - Nyyttärihengessä voi tuoda tarjottavaa! Seurakunta tarjoaa pizzat!
  • n. klo 17:15 Ohjelma – toiminnan esittelyä, tulevan ideointia ym.
  • klo 17:45 Lopetus - loppusanat ja siivoilut
  • klo 18:00 Iltamessuun Alavan kirkolle tai kotia lähtö

MITEN PYSYÄ AJANTASALLA MUUTOKSISTA?
NÄHDÄÄN MESSUSSA on nimi Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnalle, eli löydät myös avajaiset sieltä. Lisäksi on toiminnassa kuoroa, peli-iltoja, ilmaisutaitoa, leirejä ym. Kaikki infoaminen on keskitetysti somessa, eli liity WhatsAppryhmään (viestin Antonille niin hän liittää) tai Facebookryhmään, jos haluat pysyä ajantasalla ja vaikuttaa.

#nähdäänmessussatoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Nähdään messussa -toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.