Järvi-Kuopion syysleiri 2.-7.-lk

ma 14.10. klo 10.45

Rytkyn leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Tule mukaan Järvi-Kuopion syysleirille, joka on tarkoitettu kouluikäisille tytöille ja pojille.

Leirin ohjelmassa on liikuntaa, ulkoilua, askartelua ja perinteistä leiriohjelmaa.

Leirimaksu on 21 € / leiriläinen. Leirille pääsee mukaan 30  nuorta. Leirikirjeen lähetämme ilmoittautuneille sähköpostilla. Jos haluat paperisen leirikirjeen ota yhteys Markkuun. Lerirille on bussikuljetus.

Huoltajasi voi ilmoittaa sinut leirille sähköisesti 11.9.-6.10.2019 välisenä aikana.

Tiedustelut: markku.holopainen@evl.fi puh. 040 4888 633, olli.inkinen@evl.fi puh. 040 4888 628, laura.kolehmainen@evl.fi puh. 040 4888 621.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjä