ROK messuvalmistelut

pe 25.10. klo 17.00 – pe 25.10. klo 18.00

Valmistellaan tulevan sunnuntain jumalanpalvelusta kaikin keinoin.

Valmistellaan tulevan sunnuntain jumalanpalvelusta isolla porukalla. Tehtäviä on erilaisia; saarna, kolehti, lukutehtävät, esirukous, musisointi.... ja vaikka mitä muuta. Eli tämän valmistelun lisäksi on tärkeä osallistua tulevan sunnuntain jumalanpalvelukseen klo 11~12.15 (paikalle su viimeistään klo 10.30).

VAIHTOEHTOINEN TOTEUTUS: Alavan kirkossa su 15.9. klo 10.30~12.00 avustajana ikäihmiselle selkokielisessä jumalanpalveluksessa. Yhdessä Alavan seurakunnan diakonin kanssa, haetaan läheisestä palvelutalosta henkilöitä. Saatetaan heidät jumalanpalvelukseen ja jumalanpalveluksen jälkeen takaisin palvelutaloon.

Jos et pääse kumpaankaan tai on jotain lisäkysyttävää, niin oleppa alla oleviin henkilöön yhteydessä!

#alavannuortentoiminta
#alavanrok

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Alavan nuorisotyöstä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.