Adventtijuhla mielenterveyskuntoutujille

ti 26.11. klo 11.00

Tuusniemen seurakuntakoti ja seurakuntakodin kirkkosali

Joulun odotus alkaa adventista

Tuusniemen seurakuntakodilla juhlitaan taas adventin alkamista mielenterveyskuntoutujien kesken. Ohjema alkaa ruokailulla missä tarjolla on riisipuuroa, kinkkuleipiä ja torttukahvit.

Hartauden jälkeen Pappilan hätävara esittää joulunäytelmän. Laulamme yhdessä kanttorin säestyksellä kauneimpia joululauluja visailun, kisailun ja leikkien lomassa.

Ohjelma päättyy lahjaleikkiin.

Järjestäjä

Juankoski, Järvi-Kuopion seurakunta, Kaavi, Muuruvesi, Nilsiä, Tuusniemi, Vehmersalmi

II kappalainen, hallintopappi, pappien lähiesihenkilö
Järvi-Kuopion seurakunta Kaavi Tuusniemi Nilsiä Säyneinen
Koivukuja 2
71200 Tuusniemi

Järvi-Kuopion seurakunnan pappien lähiesihenkilö Alueena Tuusniemi, Kaavi, josta aj. 1.5.-31.12.2024 alueena: Nilsiä, Säyneinen Erityisvastuut: hallintopappi, vapaaehtoistyö

Diakoni, lähiesihenkilö
Alavan seurakunta
Keihäskatu 5 B
70620 Kuopio

Vastuualueet Niirala ja Haapaniemi. Tavoitat diakoniatyöntekijät ajanvarausnumerosta p. 040 4848 298, tiistaista-torstaihin klo 12-13 välisenä aikana. Muina aikoina voit laittaa sähköpostia osoitteeseen diakonia.alava@evl.fi, sähköposteihin vastataan ajanvarausaikana.

Diakoniaviranhaltija, lähetys- ja kansainvälisen työn ohjaaja
Järvi-Kuopion seurakunta Riistavesi Vehmersalmi
Syrjäntie 37
71160 Riistavesi