Alavan ROK-päivä ja Nuorten adventtijuhla

la 30.11. klo 11.00 – su 1.12. klo 19.00

Ilmoittautuminen on päättynyt

Lauantaina koulutusta ja sunnuntaina juhlimista. Onko se sinun osaltasi jompikumpi vai molemmat?

ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYY SU 23.11. KLO 14:00

Kuun vaihteessa on kaksi nuorille tarkoitettua tapahtumaa, jotka molemmat kaipaavat ilmoittautumisen. Sinun onneksesi voit ilmoittautua YHDELLÄ lomakkeella KAHTEEN! Voit myös halutessasi ilmoittautua vain toiseen samalla lomakeella. Kätevää!  Viikonloppua edeltävällä viikolla lähetetään tarkemmat aikataulut tapahtumista.

ROK -PÄIVÄ

NEULAMÄEN KIRKOLLA 30.11. KLO 11-16. Aloitellaan yhdessä ruuantekemisellä ja syömisellä. Sitten on täydentevää koulutusta ja muutakin jännää. Saattaa joku hassun hauska hyväntekeväisyys askartelukin olla luvassa. Kaikki ROK-koulutuksessa jatkajat paikalle. Korvaavakertaa ei ole lukkoon lyöty, koska riippuu poissaolijoiden määrästä. Eli ilmoita Antonille (tiedot alla), jos et pääse paikalle.

NUORTEN ADVENTTIJUHLA

ALAVAN KIRKOLLA 1.12. KLO 11-15. Kaikille nuorille avoin juhla aloitetaan adventtikirkolla, jonka jälkeen siirrytään nuorten tilaan. Syömistä, joululauluja, pelailua ja muuta menoa. Ja mikä parasta niin ei maksa mitään! Tähän päättyy nuorten viikkotoiminta syksyn osalta eli tule kaudenpäätös viettämään tyylillä. Antonilta (tiedot alla) voi tarvittaessa kysyä lisätietoa.

INNOLLA VIIKONLOPPUA ODOTTAEN

Anton Berg + muu nuorisotiimi

#alavannuortenleiritjaretket
#alavanrok
#alavannuortentoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Alavan nuorisotyöstä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.