NAKA - nuorten aikuisten kevätkauden avajaiset

Nuorten aikuisten NÄHDÄÄN MESSUSSA -toiminta lähtee taas rytinällä käyntiin.

Kevät pitää ainakin sisällään laulamista, näyttelemistä ja pelailua/raamista - mutta voisiko siinä olla muutakin? Tule iltaan mukaan kuulemaan ja ideoimaan yhteisen ohjelman ja syömisen äärelle. Samalla pääset tutustumaan tyyppeihin.

ALUSTAVA OHJELMA:

• klo 16:00 Yhteinen aloitus ja ruokailu - Nyyttärihengessä voi tuoda tarjottavaa! Seurakunta tarjoaa pizzat!
  • n. klo 17:15 Ohjelma – toiminnan esittelyä, tulevan ideointia ym.
  • klo 18:00 Lopetus - loppusanat halukkaat voivat jäädä mukaan siivoilemaan ja laittamaan tavaroita paikoilleen

MITEN PYSYÄ AJANTASALLA MUUTOKSISTA?
NÄHDÄÄN MESSUSSA on nimi Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnalle, eli löydät myös avajaiset sieltä. Lisäksi on toiminnassa kuoroa, peli-iltoja, ilmaisutaitoa, leirejä ym. Kaikki infoaminen on keskitetysti somessa, eli liity WhatsAppryhmään (viestin Antonille niin hän liittää) tai Facebookryhmään, jos haluat pysyä ajantasalla ja vaikuttaa. NÄHDÄÄN MESSUSSA -kuorosta ja NARRI-imporyhmästä löytyy myös omat whatsappryhmät (Anton voi liittää myös niihin).

#nähdäänmessussatoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Nähdään messussa -toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.