Järvi-Kuopion 2. vuoden isosten leiri

pe 28.8. klo 17.00 – su 30.8. klo 14.00

Rytkyn leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Toisen vuoden isostoiminnan aloittava leiri Järvi-Kuopion seurakunnan 2. vuoden isosille.

Leirillä syvennytään isosen tehtäviin ja nautitaan hienosta seurasta. Aloitamme valmistelemaan Nuorten JouluYö -tapahtumaa, joka on myös osa 2. vuoden isoskoulutusta. Lisäksi vietämme mukavaa leirielämää ja tutustumme lisää toisiimme. Leirille on yhteiskuljetus Järvi-Kuopion alueilta ja Kuopion keskustan läheisyydestä Rastaantie Teboililta. Leiri on ilmainen ja osa isoskoulutusta. Lisätietoja saat nuorisotyönohjaaja Atte Kääriäiseltä p. 040 4888 674.

• Nuorille Nuorille

Järjestäjä

Juankoski, Järvi-Kuopion seurakunta, Kaavi, Muuruvesi, Nilsiä, Riistavesi, Säyneinen, Tuusniemi, Vehmersalmi

Nuorisotyönohjaaja