Järvi-Kuopion nuorten matkaryhmä Lontooseen 12.-15.10.2020

ma 12.10. klo 5.00

Ilmoittautuminen on päättynyt

Matkaprojekti rippikoulun käyneille nuorille syyslomalla Lontoon merimieskirkon vieraaksi.

Lähde mukaan matkaryhmään! Ryhmä kerää itse varat matkaan. Matkan toteutumiseen tarvitaan vähintään 10 lähtijää. Enimmillään mukaan mahtuu 15 nuorta. Matkalaisella tulee itsellään olla voimassa oleva passi. Sitoutumismaksuna ryhmäläiset maksavat matkasta 50€. Loput matkarahat eli n. 8000€ (täyden ryhmän summa) kerätään yhteisellä työllä, johon ryhmäläiset sitoutuvat. Kerättävän summan suuruus tarkentuu lentolippujen kilpailutuksen ja lähtijämäärän varmistuessa. Matkaan sisältyy lennot Rissala-Lontoo-Rissala ja majoitus merimieskirkon hostellissa sekä ohjelmaa merimieskirkon kanssa. Muista vierailukohteista ja niiden maksuista matkaryhmä sopii yhdessä. Ilmoittautuminen su 16.2. mennessä. Ilmoittautuneille huoltajineen järjestetään infoilta ke 19.2. klo 17.30 Juankosken Virastotalon 2. kerroksen kokoushuoneessa, Juankoskentie 13b. Lisätietoja matkasta saa nuorisotyönohjaaja Atte Kääriäiseltä.

• Nuorille Nuorille

Järjestäjä

Juankoski, Järvi-Kuopion seurakunta, Kaavi, Muuruvesi, Nilsiä, Riistavesi, Säyneinen, Tuusniemi, Vehmersalmi

Nuorisotyönohjaaja