Nuorten vaellus Tiilikan kansallispuistossa

pe 23.10. klo 15.30 – su 25.10. klo 14.00

Tiilikan kansallispuisto

Ilmoittautuminen on päättynyt

Järvi-Kuopion seurakunnan nuorten syysvaellus.

Vaellamme rauhallista tahtia syksyisestä luonnosta nauttien. Valmistamme ruoat itse retkikeittimillä ja nuotiolla. Yövymme teltoissa. Ruoat hankitaan seurakunnan puolesta. Myös retkikeittimet ja teltat löytyvät seurakunnalta. Toki itsekin saa ottaa oman keittimen tai teltan mukaan. Mukaan itsellesi tarvitset ainakin säänmukaiset vaatteet, hyvät kengät, lämpimän makuupussin, retkipatjan ja pienen rinkan. Varusteita on hyvä lainata tarvittaessa tuttavilta. Muutoin vaellus on maksuton. Tarkempia tietoja varustuksesta ja vaelluksesta saat Atte Kääriäiseltä, 040-4888674, atte.kaariainen@evl.fi.

• Nuorille Nuorille

Järjestäjä

Juankoski, Järvi-Kuopion seurakunta, Kaavi, Muuruvesi, Nilsiä, Riistavesi, Säyneinen, Tuusniemi, Vehmersalmi

Nuorisotyönohjaaja