Etä-pelastus - nuorten aikuisten kohtaamispaikka verkossa

ke 27.1. klo 18.00 – ke 27.1. klo 21.00
kaksi mustaa noppaa.

Jitsi.org

Alkuraamiksesta ja etäpelailusta on hyvä ilta tehty!

Toiminta on siirtynyt poikkeusoloista johtuen nettiin ainakin 22.2. asti ja näin myös Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnan löydät sieltä. Kokoonnutaan Jitsi.org alustalle juttelemaan seuraavan sunnuntain evankeliumitekstistä ja muuten elämästä. Tämän jälkeen on vapaamuotoista pelailua halukkaiden kanssa. Jos kiinnostaa tulla mukaan niin löydät liitymislinkin Nähdään messusa -FacebookryhmästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai laittamalla viestiä nuorisotyönohjaajaja Anton Bergille (tiedot alla).

Normaalisti PELASTUS on olohuoneilta nuorille aikuisille (n. 20-35v) Alavan kirkolla joka toinen torstai klo 18-21. Aloitetaan ilta lyhyellä raamattukeskustelulla, jonka jälkeen iltapalatarjoilu sekä vapaata pelailua/rupattelua/musisointia. Mukaan voi lastenkin kanssa tulla! Rentoa meininkiä Jeesusta unohtamatta!

TÄSTÄ SEURAAVAT PELASTUS -KERRAT

MITEN PYSYÄ AJANTASALLA MUUTOKSISTA?
NÄHDÄÄN MESSUSSA on nimi Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnalle, eli löydät myös Etä-pelastus-illat sieltä. Normaalisti on toiminnassa peli-iltoja, kuoroa, ilmaisutaitoa. leirejä ym. Kaikki infoaminen on keskitetysti somessa, eli liity WhatsAppryhmään (viesti Antonille niin hän liittää) tai Facebookryhmään, jos haluat pysyä ajantasalla ja vaikuttaa.

Kuva osoitteesta game-icons.netLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

#pelastuspeliilta
#nähdäänmessussatoiminta

• Aikuisille Aikuisille
  • Nuorille Nuorille

Lisätietoa Nähdään messussa -toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.