Kokki- ja askartelukerho 1.-6.-luokkalaisille

ma 1.3. klo 16.00 – ma 1.3. klo 18.00

Tuusniemen seurakuntakoti ja seurakuntakodin kirkkosali

Tule mukaan kerhotoimintaan!

Kerho on tarkoitettu alakouluikäisille. Kerhossa kokkailaan, askarrellaan ja pelataan lautapelejä sekä ulkoillaan sään sallisessa eri kerhokerroilla. Kerhon alussa pidetään hartaushetki. Kerhotoiminta on maksutonta. Kerhoon ilmoittaudutaan paikan päällä kerhonohjaajalle ja kerhotoimintaan voi tulla mukaan kesken kaudenkin. Kerhonohjaajat ottavat kerholaiset vastaan vähän ennen kerhon alkua. Kerho kokoontuu seurakuntakodin kerhohuoneessa. Syyskaudella kerho alkaa viikolla 36. ja  päättyy viikolla 50. Kevätkaudella kerho alkaa viikolla 3. päättyy viikolla 18. Koulujen lomien aikaan kerho pitää vapaata, mutta leiritoimintaa voi olla. Korona ohjeita noudatetaan kerhossa ja tule kerhoon terveenä.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Järvi-Kuopion seurakunta, Tuusniemi