Open Narri - Nuorten aikuisten improvisaatiotapahtuma

la 13.3. klo 15.00 – la 13.3. klo 17.00
kolme vihreätä maskia.

Alavan kirkon nuorten kerhotila

Heittäytymisharjoitteitta nuorekkaassa porukassa leikillisellä mielellä! Ei jätä kylmäksi!

NARRI eli nuorten aikuisten imrprovisaatioporukka kokoontuu jälleen Alavalla. Tässä porukassa pääset varmasti ilmaisemaan itseäsi draamillisen keinoin! Ilmaisessa ja sitoutumattomassa ryhmässä opetellaan improvisaatiota leikillisin keinoin. Kaikki nuoriksi aikuisiksi itsensä lukevat ovat tervetulleita eli n. 20-35 -vuotiaat, mutta ikä on vaan numero. Ohjaajana tällä kertaa ryhmänperustaja Katri.

Sisäänkäynti alaparkkipaikan kautta Alavan kirkon seurakuntataloon!

HUOMIOT KORONA-AIKANA!

• Vahva maskisuositus ja säännöllinen käsien pesu (ensijaisesti tuodaan omat maskit, mutta kertakäyttöisiä saa tarvittaessa seurakunnan puolesta)
  • max 20 hlö kerralla
  • Ei tulla paikalle, jos kipeenä

MITEN PYSYÄ AJANTASALLA MUUTOKSISTA?
NÄHDÄÄN MESSUSSA on nimi Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnalle, eli löydät myös NARRIn sieltä. Lisäksi on toiminnassa peli-iltoja, kuoroa, leirejä ym. Kaikki infoaminen on keskitetysti somessa, eli liity WhatsAppryhmään (viesti Antonille niin hän liittää) tai Facebookryhmään. NARRIlla on myös oma whatsappryhmä ja Anton voi myös siihenkin lisätä. Näin pysyt ajantasalla ja voit vaikuttaa.

Kuva osoitteesta game-icons.net.

#nuortenaikuistenilmaisutaito
#nähdäänmessussatoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Nähdään messussa -toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.