Sähly- ja pelikerho 5.-7.-luokkalaisille

ma 19.4. klo 16.00 – ma 19.4. klo 17.30

Tuusniemen seurakuntakoti ja seurakuntakodin kirkkosali

Tule mukaan liikkuvaan kerhoon!

Kerho on tarkoitettu kouluikäisille 5.-7.-luokkalaisille. Kerho on liikuntapainotteinen ja kerhossa pelataan sisäpelejä ja hyvän sään salliessa liikutaan myös ulkona. Kerho alkaa hartaushetkellä seurakuntakodilla ja siirrytään sieltä koulun isolle salille. Varusteina tarvitset sisäliikuntaan sopivat kengät ja sählyn pelaamiseen mailan. Seurakunnalla on muutama maila ja kenkiäkin löytyy tarvittaessa. Ilmoittautuminen on paikan päällä kerhossa nuorisotyönohjaajalle ja kerhoon voit aloittaa kesken kaudenkin. Kerhotoiminta on maksutonta. Kerhotoiminta alkaa syyskaudella viikolla 36. ja päättyy viikolla 50. Kevätkausi alkaa viikolla 3. ja päättyy viiikolla 18. Kerho on vapaalla koulujen lomien aikaan, mutta leiritoimintaa voi olla. Tule mukaan liikunnalliseen kerhoon terveenä ja tuo kaverisikin mukana. Korona ohjeita noudatetaan kerhossa.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille