Nuorten syyskauden avajaiset

pe 13.8. klo 18.00 – pe 13.8. klo 21.00
neljä piirrettyä pyöreää hahmoa. Värit sininen, pinkki, musta ja vihreä. Vihreällä käsipainot vieressä.

Alavan kirkon nuorten kerhotila

Tästä se lähtee! Ai mikä? NO VAIKKA MIKÄ!

Nuorten syyskauden avajaiset on täydellinen paikka sinulle (n. 15-20v tyypille), jota kiinnostaa nuorten seurakunnan toiminta tai haluat kokea jotain jännää!

Illassa on mystinen alkuohjelma sekä vapaata pelailua ja jutustelua. Tarjolla on myös hyvää purtavaa! Eli vähän niikun nuortenilta, mutta astetta isompi! Paikalla nuorisotyönohjaajat Anton ja Tiia (sekä tottakai sinä). ERITYISESTI KERHONOHJAAJAMISESTA KIINNOSTUNEET TULKAA PAIKALLE!

Tärkeät huomiot koronan leviämisen ehkäisemiseksi:

• Noudatamme päivitettyä kokoontumisrajoituksia
  • Ei tulla paikalle jos kipeenä
  • Muistetaan käsienpesu
  • Vältetään kontaktia
  • Ollaan pihalla/valkeisenlammella jos hyvät kelit

Alustava aikataulu:

• 18.00 : ovet avautuvat
  • 18.00 - 19.00 : Syömistä tarjolla. Kahvia, teetä, mehua ja jotain suolaista sekä makeaa. Muuteen vapaa olemista.
  • n. 19.00 - 20.00 : yhteistä ohjelmaa. Infoa, menoa ja meininkiä! Päätetään setti hartauteen kirkossa tai nuorten tilassa.
  • 20.00 - 21.00 : Vapaata olemista. Bilistä, korista, lautapelejä, Wiitä, jutustelua ym.

Seuraavat Alavan nuorten tapahtumat! Parhaiten opit toiminnasta tulemalla itse paikalle!

#alavanrok
#alavannuortenilta
#alavanavoimetovet
#alavannuortentoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Alavan nuorisotyöstä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.