Nepalin Pelastus - nuorten aikuisten olohuoneilta

to 9.9. klo 18.00 – to 9.9. klo 21.00
kaksi punaista noppaa.

Neulamäen kirkko

Alkuraamiksesta, vapaasta juttelusta, sapuskasta ja muitten seurasta Neulamäessä on hyvä ilta tehty.

NEPALIN PELASTUS on olohuoneilta nuorille aikuisille (n. 20-35v) netissä ja Neulamäen kirkon päiväkerhotiloissa (Neulamäen koulun puoleinen ovi) kerran kuussa torstaisin klo 18-21. Aloitetaan ilta lyhyellä raamattutyöskentelyllä, jonka jälkeen iltapalatarjoilu sekä vapaata pelailua/rupattelua/musisointia. Mukaan voi lastenkin kanssa tulla! Rentoa meininkiä Jeesusta unohtamatta!

Suurinpiirteinen illan kulku:

TÄSTÄ KAIKKI PELASTUS-ILLAT ! Enemmän Pelastusiltoja on Alavan kirkon nuortentiloissa.

HALUATKO TULLA PELASTUS-ILTOJEN YHDEKSI VASTUUHENKILÖKSI?
Vapaaehtoiset nuoret aikuiset järjestävät näitä iltoja, eli huolehtivat tilan kuntoon ennen iltaa, huolehtivat illan aikana yleisestä järjestyksestä, johtavat raamattukeskustelua ja huolehtivat tilan takaisin alkuperäiseen kuntoon. Vapaaehtoisten järjestäjien joukkoon mahtuu aina lisää! Eli jos sinä koet, että olisit PELASTUS-iltojen järjestämisestä kiinnostunut, niin ota yhteyttä alla olevaan henkilöön eli Antoniin!

MITEN PYSYÄ AJANTASALLA MUUTOKSISTA?
NÄHDÄÄN MESSUSSA on nimi Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnalle, eli löydät myös olohuoneillat sieltä. Lisäksi on toiminnassa liikuntavuoroja, kuoroa, leirejä ym. Kaikki infoaminen on keskitetysti somessa, eli liity WhatsAppryhmään (viesti Antonille niin hän liittää) tai Facebookryhmään, jos haluat pysyä ajantasalla ja vaikuttaa.

Kuva osoitteesta game-icons.netLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

#pelastuspeliilta
#nähdäänmessussatoiminta

• Aikuisille Aikuisille
  • Nuorille Nuorille

Lisätietoa Nähdään messussa -toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.