JOULU –konsertti

pe 3.12. klo 18.00

Puijon kirkko

Esiintymässä kaksi musiikillista moniosaajaa, Keke Lammassaari ja Antti Janka-Murros. Konsertissa teemana kulkevat käsi kädessä kaipaus, suru ja toivo.

Kuullaan niin tuttuja klassikoita kuten ”Varpunen jouluaamuna”, ”Konstan joululaulu” ja ”Tuikkikaa, oi joulun tähtöset” kuin hieman uudempiakin sävelmiä sekä joitain kaksikon itsensä tekemiä lauluja.

Vapaa pääsy.

Lammassaaren ja Janka-Murroksen muodostama duo konsertoi joulukuussa 2021 tuoreen ”Joulu”-albuminsa tunnelmissa. Kaksikon musiikille ominaisesti konsertin materiaali koostuu hartaammista, surumielisemmistä ja jopa hieman synkemmistä joululauluista, joissa pohditaan yksinäisyyttä, muistellaan jo poistuneita rakkaita ja paneudutaan joulun syvempään merkitykseen kaikkien mainosvalojen, lahjavuorten ja herkkupöytien takana.

• Musiikki Musiikki

Puijon seurakunta