Liikuntakerho 3,-6.-luokkaisille Tuusniemi

ma 31.1. klo 16.00 – ma 31.1. klo 17.30

Tuusniemen seurakuntakoti ja seurakuntakodin kirkkosali

Tule mukaan liikkuvaan kerhoon!

Keho on tarkoitettu 3.-6.-luokkalaisille. Kerho on liikuntapainotteinen ja kerhossa pelataan sisäpelejä. Kerho alkaa hartaushetkellä seurakuntakodilla ja sieltä siirrtyään koulun isolle liikuntasalille. Varusteina tarvitset sisäliikuntaan sopivat kengät ja tarvottaessa sählymailan. Ja sählyä pelatessa voit käyttää suojalaseja. Seurakunnalla on muutama sählymaila ja suojalaseja. Voidaan pelata myös sulkapalloa ja muitakin sisäpelejä. Ilmoittautuminen on paikan päällä kerhossa nuorisotyönohjaajalle ja kerhoon voi tulla kesken kaudenkin. Kerhotoiminta on maksutonta. Kerhoa ohjaa nuorisotyönohjaaja. Kerhon kevätkausi päättyy viikolla 18.3. Kerho on vapaalla koulun talvilomaviikolla ja hiljaisella viikolla. Tule mukaan kaverin kanssa kerhotoimintaan!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille