Alavan ROK 3 -leiri

pe 6.5. klo 18.00 – su 8.5. klo 13.00

Hirvijärven leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Ryhmänohjaajakoulutuksen viimeinen sukellus on isosuuden saloihin!

ILMOITTAUTUMINEN AUKI SU 24.4.2021

Ryhmänohjaajakoulutuskausi päättyy ROK 3 -leirllä! Tällä kertaa isosuudesta kaikenlaista settiä! Alavan ryhmänohjaajakoulutukseen ovat tervetulleita mukaan kaikki rippikoulun käyneet n. 15–20-vuotiaat, mutta ensisijalla on tulevan kesän isoset. Koulutus on ilmaista!

Jos et pysty leirille osallistumaan, mutta olet kiinnostunut jatkamaan ROKssa, niin ole yhteydessä nuorisotyönohjaaja Anton Bergin (tiedot alla), niin hän kertoo korvaavasta tilaisuudesta!

Leirille lähtö tapahtuu pe klo 18.00 Alavan kirkon yläparkkipaikalta. Pääset bussin kyytiin myös Särkiniemen kirkon pysäkiltä (klo 18.10) ja Neulamäen kirkon alaparkkipaikalta (18.15), minkä jälkeen jatkamme matkaa Hirvijärven leirikeskukseen. Palaamme leiriltä sunnuntaina Alavan kirkolle klo 11.00 alkavaan messuun. Messun jälkeen jokainen huolehtii kyydit kotiin itse!

Tarkemmat tiedot lähetetään ilmoittautuneille leirikirjeessä, mutta mielellään vastataan etukäteen jo leiriin liittyviin kysymyksiin. Yhteystiedot löytyy alta.

Tule rohkeasti mukaan ja ole valmis ihmettelemään!
Terveisin Alavan nuorisotiimi

#alavanrok
#alavannuortentoiminta
#alavannuortenleiritjaretket

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Alavan nuorisotyöstä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.