Näpertäjät

to 19.5. klo 12.00

Nilsiän seurakuntakoti

käsityö- ja askarteluryhmä.

Näpertäjät tekee työtään lähetystyön hyväksi. Tässä porukassa voit kertoa ilot ja surut, tehdä itsellesi mieleisiä käsitöitä tai askarteluja, juoda kahvit yhdessä ja kuulla lähettien ja kummilapsien kuulumisia. Yhdessä järjestämme erilaisia talkoita lähetystyön ja yhteisvastuunkin hyväksi, sekä pidämme myyjäisiä omilla tuotteillamme lähetystyön hyväksi. Kaipaamme uusia tekijöitä. Tervetuloa kurkistamaan, voisiko Näpertäjät olla juuri sinun paikkasi. Toimintaa vetää Irma Tuononen, ja seurakunnan puolesta mukana diakoni Hanna Kokkonen.

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Järvi-Kuopion seurakunta, Nilsiä

Diakoni, lähiesihenkilö
Alavan seurakunta
Keihäskatu 5 B
70620 Kuopio

Vastuualueet Niirala ja Haapaniemi. Tavoitat diakoniatyöntekijät ajanvarausnumerosta p. 040 4848 298, tiistaista-torstaihin klo 12-13 välisenä aikana. Muina aikoina voit laittaa sähköpostia osoitteeseen diakonia.alava@evl.fi, sähköposteihin vastataan ajanvarausaikana.