Meidän Kuopio -festivaalin Puijon kierros

ke 17.8. klo 15.00 – ke 17.8. klo 20.00
Lapsia ja aikuisia pihalla leikkimässä

Tutustu kävellen ja pyöräillen Puijon kierroksella Puijon seurakunnan ja eri yhteistyötahojen toimintapisteisiin ja kerää leimoja osallistujapassiin oman aikataulun mukaan. Aktiivisimmat osallistujat, passin leimojen mukaan, osallistuvat herkkukorin arvontaan.

Pysähdyspaikat

• Poukaman leirikeskus klo 15-20:
    • Puuhaa sisällä ja ulkona
    • Hiljentymisen ja rukouksen polku
    • Gosbelbändi 5ade esiintyy klo 18 ja klo 19
    • Järvi-Suomen partiolaisten piste
    • Puijon Ladun esittelypiste sekä
    • luonnonkuntosali
    • tarjoilua, makkaranpaistoa
    • sauna lämpimänä (15-16 naiset, 16.15-17.15 miehet, 17.30 -18.30 naiset, 18.45-19.45 miehet)
  • Länsi-Puijon asukastupa klo 15-20:
    • Kirpputori ja vohvelibuffetti, sekä musisointia, mukana myös kuntosali Ryhti, jossa avoimet ovet sekä K-Market Rypysuo ja Länsi-Puijon asukasyhdistys
  • Puijon lakialue, Puijo Peak klo 15.
    • Passilla Puijon torniin (Tornikahvilaan ja näköalatasanteelle) aikuiset 4€ , lapset 2€
    • Passilla lisäksi veloituksetta virtuaalimäkihyppykokemus Puijon suurmäestä mäkihyppääjän silmin, sopii kaikenikäisille.
  • Puijon kierroa -tapahtuman rastipiste Puijonsarven koulun läheisellä fb-radalla:
    • Frisbeegolfin lajiesittelyä klo 17 – 20 Päivärannan radan väylillä, lähdöt koulun parkkipaikan reunalta, klo 17, 18 ja 19, kesto n. 60 min; osallistuminen on ilmaista. Osoite: Keski-Kaari 44, Päiväranta. Rastikohteen järjestävät: Deep in the Forest ry, Päivärannan asukasyhdistys ry ja Päivärannan nuorisotila Pänäri.
  • Pihlajalaakson K-market: Tutustumista ja pieni yllätys osallistujapassin merkinnän myötä
  • Puijonsarven koulun sisäpiha klo 17-19:
    • katuliitutaiteilua ja kepparirata; koulun vanhempainyhdistys.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille