Liikuntakerho 1.-4.-luokkalaisille

ma 3.10. klo 16.00 – ma 3.10. klo 17.30

Tuusniemen seurakuntakoti ja seurakuntakodin kirkkosali

Kaverin kanssa kerhoon liikkumaan!

Keho on tarkoitettu 1.-4.-luokkalaisille. Kerho on liikuntapainotteinen ja kerhossa pelataan sisäpelejä. Kerho alkaa hartaushetkellä seurakuntakodilla ja sieltä siirrtyään koulun isolle liikuntasalille. Varusteina tarvitset sisäliikuntaan sopivat kengät ja tarvittaessa sählymailan. Ja sählyä pelatessa voit käyttää suojalaseja. Seurakunnalla on muutama sählymaila ja suojalaseja. Liikuntakerhossa palaamme muitakin sisäpelejä ja sään salliessa ulkonakin. Ilmoittautuminen on paikan päällä kerhossa nuorisotyönohjaajalle ja kerhoon voi tulla kesken kaudenkin. Kerhotoiminta on maksutonta. Kerhoa ohjaa nuorisotyönohjaaja. Kerhon syyskausi päättyy 28.11. Kerho on vapaalla koulun syyslomaviikolla. Tule mukaan kaverin kanssa kerhotoimintaan!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Järvi-Kuopion seurakunta, Tuusniemi