Nähdään messussa - nuorten aikuisten kuoroharjoitus

ma 24.10. klo 17.00 – ma 24.10. klo 18.00
3 sinistä nuottia

Alavan kirkon kirkkosali

Joka toinen viikko pääsee laulamaan nuorekkaalla porukalla Alavalla

Tule mukaan nuorten aikuisten lauluporukkaan laulamaan ja kokeilemaan moniäänisyyttä. Harjoitukset joka toinen maanantai klo 17-18 Alavan kirkkosalissa. 1-2 esiintymistä per kausi. Kaiken tasoiset laulajat tervetulleita! Erityisesti tervetulleita kaikki n. 20-40-vuotiaat. Mukaan pääsee myös kesken kauden illmoittamalla nuorisotyönohjaaja Antonille (tiedot alla). Ei lastenhoitoa. Ohjaajana kirkkomuusikko Alina Berg.

KUORON SEURAAVAT HARJOITUSKERRAT

MITEN PYSYÄ AJANTASALLA MUUTOKSISTA?
NÄHDÄÄN MESSUSSA on nimi Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnalle, eli löydät myös Nähdään Messussa -kuoron sieltä. Lisäksi on toiminnassa peli-iltoja, liikuntatoimintaa, leirejä ym. Kaikki infoaminen on keskitetysti somessa, eli liity WhatsAppryhmään (viesti Antonille niin hän liittää) tai Facebookryhmään, jos haluat pysyä ajantasalla ja vaikuttaa. Kuorolla on myös oma whatsappryhmä ja Anton voi myös siihenkin lisätä.

Kuva osoitteesta game-icons.net.

#nähdäänmessussakuoro
#nähdäänmessussatoiminta

• Aikuisille Aikuisille
  • Nuorille Nuorille

Lisätietoa Nähdään messussa -toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.