Poukaman Pelastus - nuorten aikuisten sauna- ja olohuoneilta

oranssi leikekuva nuotiosta.

Poukaman leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Pelailusta, iltapalasta ja saunomisesta leirikeskuksen oloissa on hyvä ilta tehty.

ILMOITTAUTUMINEN AUKI 1.10.-23.10.2022

Tässä on olohuoneilta nuorille aikuisille (n. 20-40v) Poukaman leirikeskuksessa klo 17-22. Aloitetaan ilta kevyellä työskentelyllä, jonka jälkeen vapaata pelailua, saunomista ja iltapalatarjoilua. Ilta päätetään hartauteen. Rentoa meininkiä Jeesusta unohtamatta!

Suurinpiirteinen illan kulku:

• Klo 17:00 OVET AUKI. Oma toiminen saapuminen Poukaman leirikeskukseen ja vapaata rupattelua. Voi olla luvassa myös tilojen valmistelua.
  • 17:30 - 19:00 ALKUTUTUSTUMINEN JA OHJELMA. Tullaan tutuksi porukalla ja on jonkinlaista työstöäkin.
  • Klo 19:00 - 21:00 SAUNOMISTA. Saunominen ja uinti mahdollisuus. Kaksi eri vuoroa naisille ja miehille, mutta halutessaan voi saunoa yksin sovitusti.
  • Klo 19:30 - 21:00 ILTAPALA TARJOLLA. Makkaran paistoa ja muuta iltapalaa tarjoilua. Yhdessä laitetaan ja korjataan pois.
  • Klo n. 21:15 - 21:30 ILTAHARTAUS. Loppuhiljentyminen ennen kotia lähtöä.
  • Klo n. 21:30 - 22:00 LOPPUSIIVOILUA JA KOTIA. Saa toki lähteä aikasemminkin.

Pelastus -olohuoneillat ovat normaalisti vuoroviikkoina Alavalla ja Neulamäen kirkolla. Raamis ja vapaata pelailua ja iltapalaa. SEURAAVAT PELASTUS-ILLAT TÄSTÄ

HALUATKO TULLA PELASTUS-ILTOJEN YHDEKSI PELASTAJAKSI?
Vapaaehtoiset nuoret aikuiset järjestävät vastaavanlaisia iltoja Alavan ja Neulamäen kirkolla, eli huolehtivat tilan kuntoon ennen iltaa, huolehtivat illan aikana yleisestä järjestyksestä, johtavat raamattukeskustelua ja huolehtivat tilan takaisin alkuperäiseen kuntoon. Vapaaehtoisten järjestäjien joukkoon mahtuu aina lisää! Eli jos sinä koet, että olisit PELASTUS-iltojen järjestämisestä kiinnostunut, niin ota yhteyttä alla olevaan henkilöön eli Antoniin!

MITEN PYSYÄ AJANTASALLA MUUTOKSISTA?
NÄHDÄÄN MESSUSSA on nimi Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnalle, eli löydät myös tämän sieltä. Lisäksi on toiminnassa peli-iltoja, kuoroa, liikuntavuoroja ym. Kaikki infoaminen on keskitetysti somessa, eli liity WhatsAppryhmään (viesti Antonille) tai Facebookryhmään, jos haluat pysyä ajantasalla ja vaikuttaa.

Kuva osoitteesta game-icons.netLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

#pelastuspeliilta
#nähdäänmessussatoiminta
#nuortenaikuistenilmo

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Nähdään messussa -toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.