Megaitsenäisyyspäivänuortenilta

ti 6.12. klo 18.00 – ti 6.12. klo 21.00
Alavan ja Männistön megaitsenäisyyspäivänuortenilta otsikon alla paljon piiroshahmoja joilla suomenlippuja kädessä. Tausta musta ja teksti keltaisella.

Alavan kirkon nuorten kerhotila

Ilmoittautuminen on päättynyt

Tule viettämään itsenäisyyspäivää tyylillä! Vähän niinkuin nuortenilta, mutta isommin.

Ilmoittaudu mukaan Alavan ja Männistön seurakuntien nuorten ideoimaan MEGAITSENÄISYYSPÄIVÄNUORTENILTAAN! Illassa on yhteistä ohjattua ohjelmaa sekä vapaata pelailua ja jutustelua. Tarjolla on myös hyvää purtavaa! Nuorteniltoihin ovat kaikki nuoret tervetulleita. Osallistuminen ei maksa mitään ja ilmo päättyy keskiviikkona 30.11. Tuuppa paikalle kurkkaa!

Alla on tyypillinen nuortenillan aikataulu:

• 18.00 : ovet avautuvat
  • n. 18.00 ~ 19.30 : ohjelma. Tutustumista, kisailua ja loppuun hartautta. Mahdollisuus voittaa palkintojakin.
  • 19.30 - 21.00 : Syömistä tarjolla ja vapaata olemista. Kahvia, teetä, mehua ja jotain suolaista sekä makeaa. Bilistä, korista, lautapelejä, jutustelua ym.
  • 21:00: Kotia lähtö.

Nuorteniltoja ei ole seurakunnan leiriviikoilla tai lomapäivinä! Seuraavat nuortenillat tästä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä Parhaiten opit toiminnasta tulemalla itse paikalle!

#alavannuortenilta
#alavannuortentoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Alavan nuorisotyöstä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta, Männistön seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.