Nuortenilta

pe 9.12. klo 18.00 – pe 9.12. klo 23.00
naispuolinen piirroshahmo.

Alavan kirkon nuorten kerhotila

Alavan tiloissa on nuoria, koska mitä todennäköisemmin on perjantainuortenilta!

Illassa on yhteistä ohjattua ohjelmaa sekä vapaata pelailua ja jutustelua. Tarjolla on myös hyvää purtavaa! Iltoihin ovat kaikki nuoret tervetulleita. Paikalla aina joku seurakunnan nuorisotyöntekijöistä. Tsekkaa instassa @alavannuoretLinkki avautuu uudessa välilehdessä niin tiedät mitä on tällä kertaa ohjelmassa tai tuuppa paikalle kurkkaa!

Alla on tyypillinen illan aikataulu:

• 18.00 : ovet avautuvat
  • 18.00 - 19.00 : Syömistä tarjolla ja vapaata olemista. Kahvia, teetä, mehua ja jotain suolaista sekä makeaa. Bilistä, korista, lautapelejä, AirConsole, jutustelua ym.
  • n. 19.00 ~ 20.00 : ohjelma. Jonkinlainen mystinen ohjelmapläjäys ja  loppuun hartaus.
  • 20.00 - 23.00 : Vapaa oleminen jatkuu
  • 23:00: Kotia lähtö. (Normaalisti klo 21, mutta koska on syksyn vika kerta niin ollaan pitempään.

Nuorteniltoja ei ole seurakunnan leiriviikoilla tai lomapäivinä! Seuraavat nuortenillat tästä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä Parhaiten opit toiminnasta tulemalla itse paikalle!

#alavannuortenilta
#alavannuortentoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Alavan nuorisotyöstä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.