Yhteinen nuorten joululeiri

pe 16.12. klo 17.00 – su 18.12. klo 12.30
Kaksi pingviiniä pitämässä kylttejä. Ylhäällä lukee yhteinen nuorten joululeiri 16.-18.12.2022. Punainen tausta ja lumimaisema.

Rytkyn leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Jouluista leireilyä porukalla. Järjestäjinä Alavan ja Tuomiokirkon nuoret ja työntekijät.

Ilmoittautuneille ja heidän huoltajilleen lähetetään leiriä edeltävänä viikkona leirikirje ja leirin alustavaohjelma!

Tervetuloa joulufiilistelemään Alavan ja Tuomiokirkon nuorisotöitten suunnittelemalle leirille. Ohjelmassa saunomista, musiikkiesitystä, jouluruokaa ja muuten leiri menoa Rytkyn hienoissa puitteissa.

Leirin hinta on 22 € ja sisältää kuljetukset, majoituksen, ohjelman ja ruuat. Lasku peritään leirin jälkeen.

Leirille lähtö tapahtuu pe klo 17.00 Keskusseurakuntatalolta ja klo 17.10 Alavan kirkon yläparkkipaikalta. Näitten jälkeen jatkamme matkaa Rytkyn leirikeskukseen. Palaamme leiriltä sunnuntaina Alavan kirkolle klo 11.00 alkavaan Kauneimmat joululaulut -messuun. Messun jälkeen jokainen huolehtii kyydit kotiin itse!

Tarkemmat tiedot lähetetään ilmoittautuneille leirikirjeessä leiriä edeltävällä viikolla, mutta mielellään vastataan etukäteen jo leiriin liittyviin kysymyksiin. Yhteystiedot löytyy alta.

Tule rohkeasti mukaan jouluilemaan!
Terveisin Joululeiritiimi - Anton, Jarkko, Sanna, Satu ja läjä nuoria.

#alavannuortentoiminta
#tuomiokirkonnuortentoiminta
#alavannuortenleiritjaretket

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa nuorten toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta, Tuomiokirkkoseurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.

vs. oppilaitospastori
Seurakuntatyön erityispalvelut