Valkeisenlammen jalkalenkki

4 tikku-ukkoa juoksemassa/kävelemässä.

Alavan kirkko

Valkeisenlampi

Rennosti kuntoon kävellen tai hölkäten Valkeisenlammen ympäri.

Tällä matalan kynnyksen kävelyllä/hölkällä Valkeisenlammen ympäri pääset purkamaan sydäntäsi ja parantamaan maailmaa. Samalla huomaamatta tulee kerättyä runsaasti jalkakilometrejä ja kehitettyä kuntoa turvallisella, nautinnollisella ja toimivalla tavalla.

Oli tähtäimessäsi raitis ilma, osallistuminen AlavaRun –tapahtumaan keväällä, tai vaikka maratonjuoksu, saat tältä lenkiltä vastinetta jaloillesi. Vauhti ja kesto määräytyvät aina maltillisimman mukaan, kiireisten annetaan mennä menojaan.

Varustus: säänmukaiset liiikuntavaatteet ja halutessasi juomapullo.

Lenkin vakioseuralaisena toimii ”lepoliikunnan erikoismies” Soini Virtanen. Seuraa tapahtumakalenteria sairasperuutuksen varalta. Ei ennakkoilmoittautumista ja yli 16 vuotiaille nuorille/aikuisille.

Lisätietoja voi kysellä suoraan Soini Virralta (virtanensoini@gmail.com) tai seurakunnan liikunta-agentilta Anton Bergiltä (tiedot alla).

Alavan aikuisten liikuntatoimintaa kootusti.

Seuraavat jalkalenkit kootusti.

#liikuntaaaikuisille
#valkeisenlammenjalkalenkki

• Aikuisille Aikuisille

Lisätietoa seurakuntien liikuntatoiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.