Pääsiäisyön nuortenilta

Vaaleanpunainen piirroshahmo.

Alavan kirkon nuorten kerhotila

Ilmoittautuminen on päättynyt

Pääsiäisyön messua ennen on nuortenilta. Katsotaan leffoja ja pidetään hauskaa. Rippikoululainen muista ilmoittautua.

Pääsiäisyön nuortenillassa on yhteistä Autot-leffojen katsomista sekä vapaata pelailua ja jutustelua. Tarjolla on myös hyvää purtavaa! Nuorteniltoihin on ylipäätänsä kaikki nuoret tervetulleita. Paikalla aina joku seurakunnan nuorisotyöntekijöistä. Tsekkaa instassa @alavannuoretLinkki avautuu uudessa välilehdessä niin tiedät mitä aikaisemmin ollut. Tässä illassa on hieman poikkeuksellinen aikataulu.

Tämän illan poikkeusaikataulu:

• 18.00 : ovet avautuvat
  • 18.00 - 22.00 : Autot-elokuvien katsomista isolla screenillä.
  • 18.00 - 21.00 : Syömistä tarjolla. Kahvia, teetä, mehua ja jotain suolaista sekä makeaa.
  • 18.00 - 22.00 : Vapaata olemista. Bilistä, korista, lautapelejä, jutustelua ym.
  • 22.00 : iltakirkkoon siirtyminen kirkon puolelle.

Nuorteniltoja ei ole seurakunnan leiriviikoilla tai lomapäivinä! Seuraavat nuortenillat tästä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä Parhaiten opit toiminnasta tulemalla itse paikalle!

#alavannuortenilta
#alavannuortentoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Alavan nuorten toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.