Parisuhdehaaste: Uskalla rakastaa enemmän kuin koskaan

Rakkauden roihu -blogi on osa Suomen evankelis-luterilaisen kirkon parisuhdetyötä. Blogissa alkaa maanantaina 3.10.2016 teemaviikko, jossa kirjoitetaan näkökulmalla ”Uskalla rakastaa enemmän kuin koskaan”.
uskalla-rakastaa-insta3_THUMB.jpg

Blogikirjoittajien joukossa on perheneuvonnan ja pariterapian ammattilaisia, pappeja ja muita kirkon työntekijöitä, jotka tuovat esille omia ajatuksiaan ja kokemuksiaan parisuhteesta ja sen kaipuusta. Blogissa tarjoillaan sytykkeitä parisuhdepohdintoihin ja annetaan rakkauden roihuta.

Kirkon parisuhdebloggarit haastavat lukijoitaan, parisuhdeammattilaisia ja muita bloggareita kertomaan, millaista uskaltautumista, rohkeutta ja riskien ottamista rakastava suhde vaatii tai on heiltä vaatinut. Haaste kulkee sosiaalisessa mediassa tunnisteella #uskallanrakastaa.

- Rakkaudessa täytyy uskaltaa, vaikka ollessaan avoin antaa toiselle myös mahdollisuuden satuttaa. Ilman tätä riskiä ei ole kuitenkaan mahdollisuutta rakastaa, yksi parisuhdebloggareista, pappi Ulla Oinonen kertoo, miksi blogissa halutaan haastaa rakastamaan rohkeasti.

rakkaudenroihu.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2016-10-03 09:03:06.0