Gospel Riders kiertueella Savossa

Gospel Riders -motoristit pärisyttelevät Kuopion torille torstaina 29.6. Maaningalla kiertue on jo maanantaina 26.6. Juhannuksena Keuruulta liikkeelle lähtenyt kiertue ajelee ympäri Suomea 7xSF -kampanjan merkeissä.
gospel riders

Tunnus tarkoittaa Seitsemän kertaa Suomi Finland ja se kertoo moottoripyörä-kerhon seitsemänä vuonna toistettavasta kampanjasta, jonka tarkoitus on kutsua seuraamaan Kristusta. Tämän kesän erityisteema on Sata lasissa – Suomen juhlavuoden kunniaksi.

Tänäkin vuonna kiertävät motoristit järjestävät noin sadalla paikkakunnalla ulkoilmatapahtumia yhteistyössä seurakuntien ja
muiden kristillisten yhteisöjen kanssa.

Maaningan torilla kiertue on maanantaina 26.6. klo 10-14.

Kuopion torilla Gospel Ridersit ovat tavattavissa torstaina 29.6. klo 9–14. Ilosanoman lisäksi tarjolla on muun muassa kahvia, pullaa ja
mehua.

Sun Jun 25 14:00:00 EEST 2017