Lähetysjuhlat Kuopiossa 25.-27.5.

Mitä yhteistä on Teollisuuden Veden toimitusjohtaja Maija Vidqvistillä, lapsiasiavaltuutettu Tuomas Kurttilalla, ekoteologian tutkija Pauliina Kainulaisella, Vuoden 2017 liikemies Mika Sutisella, Ylen tiedetoimittaja Anne Heikkisellä sekä suoraan Palestiinasta tulevalla Jordanian ja Pyhän maan evankelisluterilaisen kirkon piispa Ibrahim Azarilla?

He kaikki ovat mukana Lähetysjuhlilla Kuopiossa 25.–27.5. ja tuntevat globaalin maailman muutoksen ja sen vaikutukset myös Suomessa.

Lähetysjuhlien ohjelma löytyy osoitteesta www.lahetysjuhlat.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Perjantain ohjelma on Tuomiokirkossa, jossa aloitetaan klo 14 keskustelulla köyhyydestä.

Lauantaina ohjelmaa on aamusta iltaan ja se keskittyy Kuopio-halliin. Lauantaina keskustellaan mm. vedestä ja rahan vallasta.

Sunnuntai-päivää vietetään Kuopion torilla, jossa on klo 11 messu kirkkokahveineen. Lähetysjuhlat päättyvät klo 13.00–16.00 järjestettäviin koko perheen Riemu-festareihin.

Lähetysjuhlat järjestävät yhteistyössä Suomen Lähetysseura, Kuopion ja Siilinjärven ev.lut. seurakunnat, Kuopion hiippakunta ja Kuopion kaupunki.

2018-05-17 13:48:00.0