Erika Suominen kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi

Viestintäalan pitkäaikainen yrittäjä Erika Suominen Järvi-Kuopion seurakunnasta valittiin yksimielisesti Kuopion ev.lut. seurakuntien yhteisen kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi kaudelle 2019-2020.
kuvassa Erika Suominen

Erika Suominen on eläkkeellä, mutta tekee edelleen aktiivisesti töitä. Hänellä on kokemusta sekä seurakunnan että kunnan luottamustoimista. Seurakunnassa hän on toiminut kirkkovaltuustossa ja seurakuntaneuvostossa seitsemän kautta. Varapuheenjohtajaksi valittiin Leena Kumpusalo Kallaveden seurakunnasta.

Yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtajana jatkaa Järvi-Kuopion seurakunnan kirkkoherra Reijo Leino 30.6.2019 asti. Yhteisen kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Tarja Välimäki Männistön seurakunnasta.

Tue Jan 22 20:02:00 EET 2019