Uusia työntekijöitä Puijon seurakuntaan

kanttori Janne Saarelainen, seurakuntapastori Ilkka Pihlajamäki,
diakoniatyöntekijä/lähetyssihteeri Pia Sahi Sousa
Puijon risti_uusiatyöntekijöitä.jpg

Kesäkuun alussa on aloittanut työnsä uusi kanttorimme Janne Saarelainen, joka on aiemmin toiminut Rautavaaralla ja hiippakuntakanttorina. Jannen vastuualueina on kanttorin perustyön ja musiikkiryhmien lisäksi työskentely lasten ja nuorten kanssa.

Uusi seurakuntapastorimme Ilkka Pihlajamäki tulee Petäjävedeltä heinäkuun alussa ja pääsee melkein suoraan rippikoululeirille. Ilkan vastuualueina on diakonia, pohjoisen alueen seurakuntatyö ja vapaaehtoistoiminta.

Viime viikolla seurakuntaneuvosto valitsi kansainvälisen diakonian ja lähetyssihteerin virkaan Pia Sahi Sousan. Virkaan sisältyy myös yleisen diakonian tehtäviä. Pia on hoitanut virkaa määräaikaisena jo kahden vuoden ajan.

Onnittelut kaikille kolmelle ja Jumalan siunausta työhön. Tervetuloa Puijon seurakuntaan.

Jaana Marjanen, kirkkoherra

2019-06-04 14:19:00.0