Yrittäjät ja kirkko yhdessä yrittäjien jaksamisen puolesta – löytyykö yhteinen sävel korona-ajan haasteisiin?

Savon Yrittäjien ja Kuopion hiippakunnan kolmen paneelikeskustelun sarja aloittaa uuden yhteistyön kirkon ja yrittäjien välillä. Auttaako usko, löytyykö toivoa ja missä on rakkaus, kun yrittäjän parisuhde joutuu koetukselle? #Koronaliiton ensimmäinen keskustelutilaisuus Usko järjestetään tiistaina 4.8. klo 12.00–13.00 Kuopion Tuomiokirkossa.

Kuvassa Kuopion tuomiokirkko.

#Koronaliitto

- Mitä kirkko ja yrittäjät voivat oppia toisiltaan?
- Onko kirkko kiinnostunut yrittäjistä diakoniatyön kohderyhmänä?
- Miten 90-luvun lamasta selvinnyt yrittäjät katsoo koronakevättä ja kokeeko kolmekymppinen nuori yrittäjä yllättävän kriisin aivan toisin?
- Millaista tukea kirkko voi vaikeuksissa painiville yrittäjille tarjota?
- Mistä uutta virtaa ja uskoa tulevaan?

Paneelikeskustelut streamataan livenä sekä tallennetaan. Tilaisuuksia järjestetään syksyn aikana kolme, jotka ovat järjestyksessä Usko, Toivo ja Rakkaus. Jokainen teema tuo mukanaan vaihtuvat puhujat ja aiheet.

Ensimmäisen osan keskustelijat ovat:
Kuopion hiippakunnan piispa Jari Jolkkonen, Kuopion kaupunginjohtaja Jarmo Pirhonen, yrittäjä Pauliina Haimivaara, yrittäjä Hannu Raatikainen ja Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen. Tilaisuutta moderoi Savon Sanomien vastaava päätoimittaja Seppo Rönkkö.

Tilaisuus streamataan ja lähetys löytyy YoutubestaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Tervetuloa mukaan!

2020-07-22 14:51:00.0