Kirkkomuskari aloittaa Puijon kirkolla

Kirkkomuskarissa lapselle tulevat tutuksi uudet ja perinteiset lastenlaulut ja lorut, sekä kirkkovuoden tapahtumat.  Ilmoittauminen ryhmiinLinkki avautuu uudessa välilehdessä viimeistään 31.3.

Musiikki_kirkkomuskari_THUMB.jpg

Kirkkomuskarin tavoitteena on musiikillisten elämysten lisäksi tukea lapsen kasvua ja seurakuntayhteyttä, sekä tukea vanhempia heidän kristillisessä kasvatustehtävässään. Kirkkomuskariin osallistuminen ei vaadi aiempaa laulutaitoa.

Kirkkomuskariryhmät aloittavat perjantaina 19.8.2016:

• Ryhmä, pienemmät 2-3 vuotiaat aikuisten kanssa, perjantaisin klo 9.30 – 10.15
  • Ryhmä, isommat 4-5 vuotiaat ilman aikuista, perjantaisin 10.45 – 11.30

Ryhmät kokoontuvat Puijon kirkolla päiväkerhotiloissa ja niitä ohjaavat kanttori Joona Saraste ja lastenohjaaja Tuula Pitkänen. Kirkkomuskari on maksuton.

Ilmoittautuminen Kirkkomuskariin samalla lomakkeella kuin Kuopion ev.lut. seurakuntien päiväkerhoihin. Valitse sopiva ryhmä ja ilmoittaudu.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Thu Mar 10 10:29:01 EET 2016