Osallistu nimikilpailuun – ehdota nimeä uusille toimitiloille

Herrankukkaro, Kirkon talo vai kenties jokin muu? Keksi nimi keväällä 2023 avattavalle uudelle seurakuntien toimitilalle.

Vaalean keltainen rakennus, Kuopion entinen postitalo, kadunvarteen pysäköity autoja.

Uudet toimitilat sijaitsevat Kuopion entisessä postitalossa Kuninkaankadulla. Kuva: Tuija Hyttinen

Kuopion tuomiokirkkoseurakunta, aluekeskusrekisteri, seurakuntayhtymän hallinto- ja kiinteistöpalvelut, viestintä ja perheneuvonta muuttavat uusiin toimitiloihin Kuopion Kuninkaankadulle keväällä 2023. Kiinteistö on ennen toiminut postina.

Lähetä oma nimiehdotuksesi sähköpostiin kirkkojakoti@evl.fi tai ehdota nimeä Facebookissa Kuopion seurakunnat -sivulla viimeistään 28.2. Voit osallistua myös soittamalla viestintäpäällikkö Minna Siikanivalle 040 4848 273. Lisätietoja nimikilpailusta antaa viestintäpäällikkö Minna Siikaniva.

Ehdotuksensa lähettäneiden kesken arvotaan viisi kotimaista pellavatuotepakettia.

Uuden nimen valitsevat tuomiorovasti Ilpo Rannankari, hallintojohtaja Mirja Niemi, kiinteistöpäällikkö Petri Rautio, henkilöstöpäällikkö Merja Vihanto, keskusrekisterinjohtaja Mika Pulkkinen ja viestintäpäällikkö Minna Siikaniva. Valittu nimi ilmoitetaan verkkosivuillamme, sosiaalisen median kanavissamme ja Kirkko ja koti -lehdessä

Lue toimitiloista juttu Kirkko ja koti -lehdestä (1/2022)Linkki avautuu uudessa välilehdessä ja tiedoteesta (10/2021).

Wed Jan 26 10:34:00 EET 2022