Lapset ja lapsiperheet - tervetuloa kerhoilemaan

Päiväkerho

Maanantaina klo 9–11.30  Nilsiän seurakuntakoti, päiväkerhotilat, Nilsiäntie 59.

Päiväkerho tarjoaa monipuolisia lapsen kasvua tukevia virikkeitä 3–5-vuotiaille lapsille. Päiväkerhoon on etukäteen ilmoittautuminen ja paikkoja voi tiedustella pitkin kautta lastenohjaajilta. Kerho on maksuton.

Päiväkerhojen kausisuunitelmassa huomioidaan mm. vuodenajat ja kirkkovuoden juhlat.

Päiväkerhotiedustelut  ja ilmoittautuminen aj. 8.-26.4.2024, puhelimitse Arja Korkalainen p. 040 4888 681 tai Sari Huttunen p. 040 4888 610.

Perhekerho

Perhekerho kokoontuu torstaina klo 9.30–11 Nilsiän seurakuntakoti, päiväkerhotilat, Nilsiäntie 59. Perhekerho kesälomalla, mutta aloittaa toiminta jälleen viikolla 35.

Kerho on tarkoitettu vauvaperheille, lapsille yhdessä aikuisen kanssa. Kerhossa vietämme leppoisasti aikaa leikkien, erilaisiin toiminta-/ askartelutuokioihin osallistuen, kahvitellen ja hiljentyen pienen lasten hartauden äärellä.

Tervetuloa perhekerhoilemaan!

Aekoo yhessä lapsiparkki

maanantaina klo 13–15.30 Nilsiän seurakuntakoti, päiväkerhotilat, Nilsiäntie 59

torstaina klo 13 - 15.30 Nilsiän seurakuntakoti, päiväkerhotilat, Nilsiäntie 59

• Lapsiparkki tarjoaa maksutonta apua lapsiperhearkeen.
  • Hoitoapu on tarkoitettu 1 vuotiaista lapsista alkaen alle kouluikäisille lapsille.
  • Lastenhoitoaika on max. 2,5 tuntia.
  • Hoitovaraus tehtävä ennakkoon ja viimeistään edellisenä arkipäivänä virka-aikaan ennen hoitoa. Hoitaja vastaa viestiin ja vahvistaa varauksen arkena virka-aikana.
  • Hoitoon voi varata tutustumisajan. Lapsia otetaan hoitoon rajattu määrä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätietoa voi soittaa ja hoitovaraukset tehdä tekstiviestillä lastenohjaaja Arja Korkalaiselle p. 040 4888 681.

Kesiskahvila

pe 7.6. klo 10-13 seurakuntakoti (ei ilmoittautumista).

Lastenkirkko

Pehmonalleja kurkistelee leikkiaidan vieressä.

Lastenohjaaja
Järvi-Kuopion seurakunta