Rukouspyyntö

Esirukous on kuulunut kristilliseen jumalanpalvelukseen varhaisista ajoista alkaen. Se on lähimmäisenrakkauden muoto, jossa kannetaan huolta toisista ja koko Jumalan luomakunnasta. Jos kaipaat rukoustukea tai haluat keskustella huolistasi, ota yhteyttä seurakunnan pappiin tai diakoniatyöntekijään. Keskustelut ovat luottamuksellisia ja maksuttomia.

Esirukouspyyntö kirkossa

Voit jättää esirukouspyynnön kirkkoon tullessasi rukouspyynnöille varattuun laatikkoon. Pappi tai jumalanpalveluksessa avustava lukee esirukouspyyntösi jumalanpalveluksessa. Myös kotiseurakuntasi rukous- ja raamattupiirit rukoilevat kanssasi niiden ihmisten tai asioiden puolesta, joista kannat huolta.

Esirukouspyyntö verkossa

Voit jättää esirukousaiheesi myös oheisen lomakkeen kautta. Esirukouspyyntösi toimitetaan rukoiltavaksi seurakunnan jumalanpalvelukseen sekä rukous- ja raamattupiireihin.

Rukouspyyntö

Valitse, mihin seurakuntaa esirukouspyyntö lähetetään: