Järvi-Kuopion seurakunnan ilmoittautumiset retkille, leireille ja tapahtumiin

Kaikki Järvi-Kuopion seurakunnan meneillään olevat ilmoittautumiset löydät alla olevasta Järvi-Kuopion ilmoittautumiset -listauksesta. Järjestäjänä: Järvi-Kuopion seurakunta, Juankoski, Kaavi, Muuruvesi, Nilsiä, Riistavesi, Säyneinen, Tuusniemi, Vehmersalmi.

Avoinna olevia tilaisuuksia, joihin voit ilmoittautua:

Päiväkerhot

Päiväkerho tarjoaa monipuolisia lapsen kasvua tukevia virikkeitä 3–5-vuotiaille lapsille. Päiväkerhoon on etukäteen ilmoittautuminen puhelimitse ja paikkoja voi tiedustella pitkin kautta lastenohjaajilta. Kerho on maksuton.

Päiväkerhojen kausisuunitelmassa huomioidaan mm. vuodenajat ja kirkkovuoden juhlat.

Suunnitellut, päiväkerhot tulevalle kaudelle ovat: Kaavi, Säyneinen, Nilsiä, Tuusniemi -alueilla.

Päiväkerhotiedustelut  ja ilmoittautuminen aj. 8.-26.4.2024, puhelimitse alueensa lastenohjaajalle:

• Kaavi, Säyneinen: Mervi Rajahalme p. 040 4888 622
  • Nilsiä: Arja Korkalainen p. 040 4888 681 ja Sari Huttunen p. 040 4888 610